عید

عید همگی مبارک  

عید تو هم مبارک عروسک کوچولوی من  

تو بهشت منی هر موقع که با تو باشم آرامش دارم  

پس همیشه برای من بمون  

تکه کلامم همیشه و همه وقت شده  

دوست دارم مهشید جونم ، تو بهشت منی واسه این قلبم

عید امسال بی تو اما با یاد تو

سالی گذشت بدون تو !!!! 

بی تو و یاد تو  

نفس نفس میزنم ،  

هنوز هم آخر شب ها با حق حق گریه هام میخوابم 

شاید بی تو زیاد اینجا نمونم . 

با تو باشم از زمین خبر ندارم . 

اگه تو خوب باشی بیخیال دنیای من .  

 

 

مونس من با بهشت آومدم که سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک بگم . و بگم هنوز هم دوست دارم . 

 

بیا ببین

بیا فقط من و ببین  

ببین چقد عوض شدم  

ببین زمونه چه کرد با من   

که خنده ز روی من برفت  

بیا ببین که گریه هام 

طاقت و صبرم و ببرد  

بیا فقط اینو بگم  

تنها چیزی که مونده برام  

یه عکس کهنه از خودت  

بیا ببین جوونیمو  

با غم و گریه سوخته شد  

ببین اگه تو نباشی  

زندگی ی من حرووم میشه  

بیا برای آخرین بار  

بهت بگم دوست دارم  

شاید دیگه من نباشم