ای کاش . . .




پ . ن ۱ : کاش خاطراتت پاک میشد . کاش سرنوشت منو با تو آشنا نمی کرد . کاش کوله بار تنهاییامو بر دوش نمی گرفتم . کاش اینقد سکوت نمی کردم .  

تنهای . . . تنها شده ام برگرد




 

پ.ن ۲ : دیگه نای نفس نموده بر جسمم . دیگه با من اشک ها قهرند . این همه زجر بس نیست . من از این حس میترسم .  




پ . ن ۳ : همه را تو میبینم . همه رو تو می خوانم . من به این عشق عادت کردم . بی تو من اینجا نمی مانم

نظرات 1 + ارسال نظر
MARY سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

سام علیکم شطور مطوری پسر خوب؟
چون از خودم تعریف کردم گفتم کی میگه ماست من ترشه یه ضرب المثل بود
در ضمن کجای من قشنگه چرا الکی از کسی تعریف می کنی ولی وبموراست گفتی خیلی قشنگه بازم بیا پیشم خوشحال میشم
فعلا بااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد